dinsdag 31 maart 2009

No stress

Ik ben KLAAR!!! Mijn scriptie is goed gekeurd en beloond met een 8,5! Vorige week moest ik mijn scriptie verdedigen op school en ook dat ging goed. Mijn definitieve cijfer is: 8,2, waar ik best tevreden mee ben. Nog drie maand wachten op mijn diploma en dan zal het wel een keer doordringen dat ik nooit meer naar school hoef, tenzij ik dat zelf wil natuurlijk!! Verder ga ik deze week mijn sollicitatiebrief inleveren op de SEH van het Flevoziekenhuis, kijken wat dat oplevert. Hopelijk iets meer dan het VU.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi zo, gefeliciteerd en succes met je solligitatie. Gr. Hans

Anoniem zei

c dus