woensdag 26 augustus 2009

Zomaar

Wat vliegt de tijd voorbij zeg! Ik werk al weer 2 maand in de VU en het gaat goed! Ik heb nog geen klachten vernomen, dus ik ga er vanuit dat mijn contract wel verlengd wordt. Dat gaat lekker!!!
Ook met mijn gewicht gaat het prima, de afgelopen twee weken heb ik het boek niet ingekeken en toch weeg ik nu 66 kg!! En dat zonder al te veel moeite, ik kan het me nog steeds niet voorstellen. (waarom ben ik er niet eerder aan begonnen?!?!?)
Op dit moment zijn Bram en ik het er over eens dat we wel iets groter willen wonen, dus binnenkort gaan we de tent te koop zetten. Ook wel spannend allemaal!
Het enige dat op dit moment niet mee wil werken is mijn huid. Al tijden geen last meer van gehad tot afgelopen weekend. Ik (voornamelijk mijn gezicht) zit weer helemaal onder en ik irriteer me rot. Straks m'n laatste nachtdienstje en dan direct door naar de dermatoloog. Verder geen nieuws aan deze kant.

Geen opmerkingen: