Het is alweer oktober... en ook al weer bijna november, wat gaat de tijd toch snel! Ik heb erg moeten wennen aan de omslag dit jaar, van lekker warm naar koud, regen en wind. Maar in gedachten ben ik al in het warme Zuid-Afrika, nog 49 daagjes wachten!!
De afgelopen maand is er eigenlijk niet veel bijzonders gebeurt: ik ben jarig geweest (niet echt gevierd maar dat komt aankomend weekend, dan komen mijn vriendinnetjes hier), ik ben met Bram een weekend naar Brussel geweest (viel een beetje tegen i.v.m. slecht weer en verkoudheid van mij) en verder voornamelijk gewerkt. Maar.. vanaf deze week ben ik 5 weekenden vrij, wat een luxe!!
Ook zijn er weer babietjes geboren: bij Maarten en Micheline hebben we Norah mogen bewonderen (en was ik ook eindelijk van die enorme kraammand af :)) en afgelopen weekend hebben Michel en Manon ook een dochter gekregen: Myrthe.
Op m'n werk gaat het z'n gangetje. Vorige week voor het eerst iemands darmen bijna in mijn handen gehad.. tijdens de wondzorg ging het een beetje mis en kon de arme meneer direct geopereerd worden. Best spannend op dat moment. Ook heb ik leren bloed prikken en deze week direct al geoefend op mijn eerste slachtoffer, wat overigens in 1 keer goed ging! En nu heb ik in mijn nachtdienst de leukste patiƫnten die je je maar kan wensen: bolletjesslikkers. Pppfff ik kan me echt niet voorstellen dat je je leven op het spel zet voor geld, maar goed, het zijn een Poolse meneer en een Spaanse meneer die allebei geen Engels spreken of verstaan en ja, ik kan best wat talen (Frans,Duits,Engels) maar dit gaat me iets te ver. Dus je kunt je voorstellen hoe dat ging afgelopen nacht...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten