Vervolgens hebben we de volgende dag een camping uitgezocht, een hele mooie in de buurt van Vado. Tentje opgezet tussen de olijfbomen (wel meteen lek gestoken door muggen, maar dat kon de pret niet drukken)
Onze geweldig opgezette tent, in 1 keer goed!
Vanuit Vado hebben we iedere dag een andere stad bezocht, als eerste Pisa en we hebben uiteraard geen foto van Bram of mij die de toren tegen houdt...dat deden namelijk al genoeg andere mensen voor ons:
Oh zo origineel, met z'n allen die toren tegen houden
Mooi gebouw naast de schuine toren
Waarschijnlijk was het deze vrouw wel gelukt om de toren weer recht te zetten
Volgende dag naar Siena, ook een prachtig plaatsje met leuke winkeltjes en een mooi groot plein:
Nog een dagje naar Elba geweest, ook erg mooi en warm. Daar hebben we ook het optrekje van Napoleon bekeken, nou ik kan je wel vertellen: zo slecht had die man het niet voor elkaar. Groot huis met meerdere kamers, slaapkamer met uitzicht op zee en een tuin om in te verdwalen.
Achterkant optrekje Napoleon
Geweldige straatjes, erg vermoeiend lopen...dat dan wel weer..
De haven van Elba
1 dagje in Volterra geweest waar we met de neus in de boter vielen, er was een touwtrekfeest onder de dorpelingen. Wat wij eruit begrepen is dat verschillende wijken tegen elkaar moesten strijden in geweldige kledij.
Als afsluiter hadden we nog 1 overnachting in een hotel in Florance, de kunststad van Italie:
En om de reis helemaal af te maken hebben we de laatste dag en nacht in Venetie door gebracht in een luxe hotel vlak achter het San Marco plein.
Mir op brug bij Grand Canal
Bram en Mir op het San Marco plein
Gondels, vonden we iets te duur, dus wij hebben gewoon de watertaxi genomen ;)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten