Inmiddels zijn er een aantal weekjes verstreken en is Bram eindelijk voor een kennismakingsgesprek naar Spanje geweest. Dit is erg goed verlopen, beide partijen enthousiast en nu ik nog :) In november gaan we samen een paar dagen naar Barcelona om de stad te verkennen. Tot nu toe hoor ik van iedereen hoe geweldig Barcelona is, dat je er alles hebt: zon, zee, gezelligheid etc. Maar is het ook een leuke stad om te wonen? Daar kom je natuurlijk niet achter in een paar dagen, maar dan heb ik tenminste een idee van hoe het er uit ziet.
Ook heeft Bram al een soort van contract gekregen dat we samen door moeten nemen. In dat contract staan de voorwaarden van hun kant, maar wij hebben natuurlijk ook zo onze voorwaarden. Al met al komt het wel steeds dichterbij en begin ik ook een beetje te wennen aan het idee van emigreren.
Onze vakantieplannen zijn ondertussen ook nog niet helemaal duidelijk. We waren van plan om weer naar Zuid-Afrika te gaan, tegelijk met Maarten en Micheline. Maar helaas gaan zij wat eerder dan wij kunnen. Ook zijn de omstandigheden (hoge prijzen sinds WK, hoge prijzen vluchten enz.) niet ideaal. We hebben nog twee maand om te bedenken wat we gaan doen, zal goed komen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten