Het duurt ff, maar dan heb je ook wat! We hebben vanmorgen eindelijk de vaccinaties gehaald. Dat betekent dat we nu dus kunnen boeken en over iets meer dan een week naar Thailand kunnen vertrekken!!! We hebben de Lonely Planet bijna uit en dankzij tips van Ellen weten we precies waar we wel en niet naar toe moeten.
Ik moet nog drie dagen werken en twee dagen naar school en dan heb ik voor het eerst sinds 4 jaar weer echt vakantie, kan niet wachten!!!!
2 opmerkingen:
He,he Gr. Hans
ja inderdaad!!
Een reactie posten