De afgelopen drie weekenden zijn we in Hengelo geweest, zo kom je er nooit en zo elk weekend! Voornamelijk voor bezoek aan het ziekenhuis van Hengelo (is weer eens wat anders dan het Flevoziekenhuis). Bram zijn oma lag in het ziekenhuis (wegens uitdroging) en een week later mijn eigen vader, die gelukkig weer helemaal beter en weer thuis is. Maar ook voor de leukere dingen van het leven: verjaardagen. De laatste was vorige week, van mijn moeder en daar zijn weer wat leuke foto's gemaakt:






Ander nieuws:
In september verwachten Mark & Linda hun tweede kindje, tips voor kraamcadeautjes zijn dus welkom!
Kraam: bevalt erg goed, moet ik zeggen. In tegenstelling tot sommige klasgenoten, die na vier weken op kraam gelopen te hebben zweren nooit kinderen te 'nemen', heb ik drie bevallingen mee mogen maken die erg voorspoedig verliepen. Ik zal niet te vroeg juichen, ik heb namelijk nog 4 diensten te gaan en je weet het maar nooit!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten