zondag 28 september 2008

Fietsen

Almere is het niet geworden, maar wel een rondje Amsterdam, ook leuk! Vanmiddag ben ik eerst naar Matteke gefietst. Zij is nu tijdelijk woonachtig in de Dapperbuurt,Oost. Van daaruit gingen we richting Noord, Java-eiland. Toen Bram en ik na gingen denken over blijven huren of toch maar kopen hebben we 5 minuutjes in die buurt gedacht, stuk goedkoper en meer grond, maar wat ben ik blij dat we dat niet gedaan hebben zeg! Totaal niks voor ons, alles is nieuw en het straalt gewoon totaal niks Amsterdams uit. Snel richting West dus. Daar aangekomen zijn we gezellig bij de Bakkerswinkel (op het terrein van de Westergasfabriek) in het zonnetje op het terras gaan zitten om bij te tanken. Van daaruit verder gefietst door het centrum en bij het Amstel hotel hebben we weer afscheid genomen. Al met al was het een heerlijk dagje, waarschijnlijk 1 van de laatste van dit jaar, om te fietsen.

Wespen:
Afgelopen woensdag kwam een meneer van de GGD op bezoek om vervolgens voor 70 eurie in 1 minuut alle wespen uit ons huis te verjagen en... met succes!! Wat is dat lekker zeg, niet meer hoeven op te letten waar je loopt en gaat zitten! Zal mij benieuwen welke dieren zich volgend jaar in ons huis gaan settelen, :)

Geen opmerkingen: