zondag 28 december 2008

Merry Christmas!!

Wat een geluk!! Afgelopen woensdag was er personeelstekort op de afdeling en aangezien ik de beroerdste niet ben wou ik best werken..Op voorwaarde dat ik tweede kerstdag vrij zou krijgen. En wonder boven wonder kreeg ik dat! Dus vrijdag zijn wij op tijd richting Hengelo vertrokken, alwaar de familie bijeen gekomen was voor een High Tea. Lekkere broodjes, chocola, cakejes en uiteraard thee. Ook een paar cadeautjes erbij en de dag kon niet meer stuk.



Let maar niet op mij, ik weet niet waar ik last van had (mond ziet er een beetje gek uit hahaha)

En kerst was nog niet koud voorbij of de volgende verassing stond ons te wachten. Eindelijk is hij er dan: Roman Stoffers, geboren op 27-12-2008!!



Geen opmerkingen: