maandag 22 december 2008

Vakantie???

Iets meer dan een jaar geleden zaten we heerlijk in Thailand.. Dit jaar zat dat er helaas niet in, we moesten het doen met twee weken boot in Griekenland, wat overigens ook prima bevallen is hoor. Voor het komende jaar hebben we al 1 vakantie geboekt, we gaan naar Zwitserland om te skiƫn. Zal mij benieuwen, ik vond mijzelf tot nu toe eigenlijk meer een zon, zee en strand vakantieganger. Ik hou niet van kou, ik heb hoogtevrees en ik hou er niet van om geen controle over mezelf te hebben. Dus er zijn twee opties: of ik hou er een ongelooflijk trauma aan over, of.. ik vind het helemaal te gek en wil elk jaar wel de ski's onderbinden. Tot nu toe neig ik naar de eerste :)
Verder zou ik erg graag aan het eind van het jaar nog ff weg willen en dan het liefst naar Vietnam o.i.d. Als het er maar warm, mooi, goedkoop en vriendelijk is, dan ben ik snel tevreden. Maar ja, we moeten ook sparen voor een nieuwe auto.
De afgelopen twee jaar is onze auto al aardig onder handen genomen (nieuwe remschijven, nieuwe koppeling, nieuwe carterbak,nieuwe banden, grote beurt hier, kleine beurt daar) en al met al is dat best duur.
Een ding staat vast: we moeten hoe dan ook sparen, of het nou voor een auto of voor een vakantie is. Wat het gaat worden, zien we dan wel weer.

Neefjes update: nog steeeeeeds geen neefje erbij, telkens als de telefoon gaat denk ik: ja, eindelijk is het zover.. Maar nee, hij zit wel goed in die buik!

Kerst: aankomende kerst moet ik werken. Maar tweede kerstdag hebben we besloten om toch maar richting Hengelo te gaan. Toch wel gezellig om samen met vrienden en familie deze dagen door te brengen en wij maken er gewoon een derde en vierde kerstdag van!! Helaas hebben we geen kerstboom in ons huis dit jaar, we konden maar geen mooie vinden en toen we besloten om dan toch maar een echte te kopen, waren ze op! Volgend jaar beter.

Werk: gaat nog steeds lekker. Nog 5 maandjes en dan krijg ik m'n diploma! Helemaal geweldig en dan maar eens verder kijken. Ik weet nog steeds niet of ik nog even in Almere zal blijven of dat ik het toch maar hoger op ga zoeken. Zoveel keuze en dat voor een weegschaal.. Komt ook wel weer goed, denk ik...

Geen opmerkingen: