zondag 11 januari 2009

Kraammand

Vandaag ben ik met collega Anne-Loes op kraamvisite bij Marijse (andere collega) geweest. Het meisje, Arwen, is op 2 januari geboren en is echt nog een ieniemienie mensje. Ze ligt nog in een couveuse en weegt nu rond de 1800 gram. Toch weer zo'n 350 gram meer dan bij haar geboorte. Ook voor Marijse heb ik, net als voor andere vriendinnen, een kraammand gemaakt en ik vond hem zo goed gelukt dat ik er wat fotootjes van gemaakt heb. Over 5 maand ben ik (als het allemaal goed gaat)in het bezit van mijn diploma, maar ik denk dat ik mijn nieuwe roeping gevonden heb ;)


Geen opmerkingen: