Miri@m @ B@rcelona
donderdag 16 april 2009
Sollicitatie
Vandaag kreeg ik een brief van de VU. Ik ben uitgenodigt voor een sollicitatiegesprek!! Aanstaande maandag kan ik al komen, dus ik heb het weekend om me goed voor te bereiden!! Ik ben erg benieuwd wat er uit gaat komen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten