donderdag 16 april 2009

Sollicitatie

Vandaag kreeg ik een brief van de VU. Ik ben uitgenodigt voor een sollicitatiegesprek!! Aanstaande maandag kan ik al komen, dus ik heb het weekend om me goed voor te bereiden!! Ik ben erg benieuwd wat er uit gaat komen.

Geen opmerkingen: