Ik heb gisteren mijn sollicitatiegesprek gehad bij het VUmc. Het ging naar mijn mening aardig goed en vandaag werd ik terug gebeld door ze. Mijn goede gevoel werd al snel bevestigd: ik ben aangenomen!!! Vanaf 1 juli kan ik aan de slag daar en het heeft zo ontzettend veel voordelen voor mij! Het is lekker in de buurt (dus geen lange reistijden meer) ik verdien meer (dus nog meer shoppen haha) en het is een academisch ziekenhuis waar ik dus meer ga leren en meer interessante ziektebeelden tegen ga komen. Ik heb er enorm veel zin in, alleen wel jammer dat ik mijn huidige collega's moet gaan missen.
2 opmerkingen:
Hallo Mir: heb je m,n meeltje nog gekregen? Zo niet, alsnog gefeliciteerd en tot gauw. Gr. Hans.
Ik had wel in mijn mail staan dat er een reactie was, maar hier stond niks??? Maar goed, alsnog bedankt!! Ze hebben me gisteren al een mailtje gestuurd over mijn roosterwensen! xx Mir
Een reactie posten