vrijdag 15 januari 2010

Nelspruit

Vanuit het koude Nederland hier dan het laatste deel van onze reis door Zuid-Afrika. Vanuit St.Lucia zijn we door Swaziland gereden. Onderweg even gestopt om een mooie foto van het uitzicht vanaf de bergen te maken en direct kwam de lokale bevolking naar ons toegerend om ons van alles aan te smeren. De hele vakantie was het ons gelukt om niets te kopen, maar nu bezweken we toch voor een jongen die (naar eigen zeggen, maar of het waar is??) zelf een neushoorn gemaakt had. Toch maar meegenomen en snel door gereden voordat we een hele dierentuin mee zouden nemen.


's Avonds kwamen we eindelijk aan in Nelspruit, een grote stad waar vrij weinig te beleven valt, zo ontdektten we snel. Maar: in de omgeving waren prachtige watervallen te bezichtigen. Dus dat hebben we daar 2 dagen lang gedaan.


Watervallen bij Nelspruit


De Macmac watervallen.



De Bruidssluier (1 windvlaag en we waren allebei doorweekt!!)

Maandag was voor ons de dag aangebroken dat we weer terug moesten naar NL. Onze vlucht was gecancelled vanwege hevige sneeuwval in Spanje, maar gelukkig konden we met South African Airlines via Londen toch nog thuis komen. Volgende dag direct weer aan het werk, wat behoorlijk tegenvalt na een maand relaxen en op je wenken bediend te worden! Nu moet ik anderen weer verzorgen...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat heb ik nou aan m,n fiets hangen? Moeten we voor het volgende verhaal tot jullie volgende vakantie wachten? Gr. Hans.

Miriam zei

Jep, hier maken we niet zoveel mee ;)