
's Avonds kwamen we eindelijk aan in Nelspruit, een grote stad waar vrij weinig te beleven valt, zo ontdektten we snel. Maar: in de omgeving waren prachtige watervallen te bezichtigen. Dus dat hebben we daar 2 dagen lang gedaan.

Watervallen bij Nelspruit

De Macmac watervallen.

De Bruidssluier (1 windvlaag en we waren allebei doorweekt!!)
Maandag was voor ons de dag aangebroken dat we weer terug moesten naar NL. Onze vlucht was gecancelled vanwege hevige sneeuwval in Spanje, maar gelukkig konden we met South African Airlines via Londen toch nog thuis komen. Volgende dag direct weer aan het werk, wat behoorlijk tegenvalt na een maand relaxen en op je wenken bediend te worden! Nu moet ik anderen weer verzorgen...
2 opmerkingen:
Wat heb ik nou aan m,n fiets hangen? Moeten we voor het volgende verhaal tot jullie volgende vakantie wachten? Gr. Hans.
Jep, hier maken we niet zoveel mee ;)
Een reactie posten