Na enig gezoek naar een manier om foto's te plaatsen (is best moeilijk!!)ben ik nu klaar voor een update van ons huis. Zoals eerder vermeld zijn Bram & ik sinds 31 maart 2007 de trotse eigenaren (eigenaars?) van een eigen huisje. Tot nu toe (eind augustus) zijn we nog bezig om alles naar onze zin te maken. Hierboven foto's van hoe het was. We hebben alles (muren en houtwerk) geschilderd in een neutrale kleur, de oerlelijke gaskachel laten verwijderen en een cv-ketel laten plaatsen, een nieuwe bank gekocht, mooie gordijnen opgehangen en verder zijn we aan het sparen voor een nieuwe badkamer en een nieuwe eethoek. Beetje bij beetje komen we er wel!!
Op de 1 of andere manier lukt het me nog niet om de foto's op mijn manier te plaatsen, maar goed, zal met de tijd wel komen!!!



Geen opmerkingen:
Een reactie posten