maandag 20 augustus 2007

Nu voor het echie!!

Enkele weken geleden heb ik het bloggen 'ontdekt', maar dan wel via hyves. En elke keer als ik de blogs van andere mensen lees (voornamelijk van de familie Kroner: sja, ze schrijven gewoon erg leuke verhalen :)) denk ik: ja, dat moet ik ook eens doen! Dus bij deze...
Ik zal in het kort iets over mijzelf vertellen. Mijn naam is dus Miriam Stoffers en ik woon sinds augustus 2006 samen met mijn vriend Bram in Amsterdam. Ik ben als leerling-verpleegkundige werkzaam in het Flevoziekenhuis te Almere en heb nog twee hele jaren te gaan. Er wordt mij vaak gevraagd waarom ik in Amsterdam woon, nou simpel: het is gewoon een geweldige stad! In maart 2006 besloot Bram in Naarden (bij Quest) af te gaan studeren en daar zo geweldig te gaan presteren dat zij hem een baan aanboden. Wat moet ik dan anders dan hem achterna te gaan? Zijn broer en vrienden wonen al in Amsterdam, dus de keuze was snel gemaakt.
We begonnen in Westerpark, de van Hogendorpstraat en aangezien de huurprijs er niet om loog waren we al snel op zoek naar een koophuis in een leuke buurt.
Op 31 maart 2007 kregen we de sleutel van ons eerste echte huis (appartement) in de Hoofddorppleinbuurt, de Haarlemmermeerstraat. Tot op heden bevalt het ons hier goed. Mensen die nooit in Amsterdam zouden willen wonen i.v.m. 'drukte' kennen niet heel A'dam. Zo druk als het in het centrum is, zo rustig is het hier.
Dat was een kort verhaal over mij, ik zal proberen zoveel mogelijk leuke dingen mee te maken, zodat ik wat te vertellen heb!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Join the club, ik lees ook die van jou altijd trouw! Ik zal een linkje op mijn site zetten, als je dat leuk vindt.

Miriam zei

Ja leuk!! Ik lees die van jullie dus ook en dacht: ach dat kan ik ook wel eens gaan doen!