Het is tot op heden nog niet gelukt: iets leuks meemaken. Vorige week heb ik vier dagen gewerkt, waardoor ik nu 5 (!) dagen vrij ben, maar iets leuks meemaken?? Zaterdag zaten Bram en ik aan het ontbijt toen zijn broer belde: of hij zin had om mee te gaan proefrijden in dure auto's. Aangezien wij tussen 12 en 6 een erg leuk pakketje verwachtten kon ik niet mee. Dus Bram weg, ik wachten. Om twee uur kwam het leuke pakketje: Digitenne van KPN (scheelt echt de helft t.o.v. UPC!!), dus Bram kon weer terug komen. Helaas kwam hij om half 6 pas thuis...dus geen leuke dingen doen. Enkel toekijken hoe Bram het nieuwe pakketje installeerde en het resultaat mag er wezen!
Zondag hebben we eerst lekker lang uitgeslapen en daarna het huis een grote schoonmaakbeurt gegeven, moet ook gebeuren. Rond 4 uur naar de sportschool en om 6 uur weer thuis. Sja zo gaan de dagen wel snel natuurlijk!
Eergisteren ben ik alle reisbureaus in de buurt afgeweest voor foldertjes met leuke foto's. Het doel was Curacao. Bij het eerste bureau krijg ik daadwerkelijk brochures mee van Curacao, met de vraag wat ik eigenlijk van plan ben tijdens mijn vakantie? Eehhm, ontspannen? Twee weken lang? Ehm nou.. ja ik kan natuurlijk niet thuis komen met foto's van enkel het strand en het hotel, dus nee ik wil ook wat zien. Er wordt me een brochure van Cuba toegeschoven. Prima, keuze uit twee. Op naar het volgende reisbureau, want we willen wel vergelijkingsmateriaal. Ik kom binnen en een uitermate vrolijk meisje komt op me af. Ik doe hetzelfde verhaal en krijg direct de brochure van Curacao en weer komt de vraag wat ik eigenlijk wil doen. Het meisje denkt mij na twee minuten te kennen en zegt: ik vind jou wel een Thailand-type. Wat dit precies in mag houden weet ik niet, maar ik denk meteen aan de discussie Thailand-apeland. Ik wil wel, maar de rest niet! Goed, uiteindelijk laat ze me gaan met brochures van, komt ie: Curacao, Cuba, Mexico en Thailand. Ja en dat moet je dus niet doen bij een Weegschaal. Alle boekjes doorgebladerd en nu kan ik niet kiezen!! Dan maar wachten tot Ellen terug is van haar vakantie op Cuba, kan zij voor ons de keuze maken.
Vanaf morgen begint de school weer (nu moet ik eigenlijk heeeeeeeeeeeel enthousiast reageren, maar doe dat niet) en het weekend weer werken en dan...gaat het jongetje dus wel wat leuks doen. Of iedereen het leuk vindt is een tweede, maar vrijdag gaat Bram met vrienden richting Enschede, daar treedt Guus Meeuwis op. Nu loop ik niet warm voor Guus Meeuwis, maar de sfeer en het gezellig samen zijn is toch leuk. Helaas, ik richt me maar op het weekend erop, dan is mijn vader jarig (dat wordt een knalfeest ;)) en zoek ik mijn, dan 1-jarige, neefje op.
Zometeen even op de fiets richting centrum, ideetjes opdoen voor de verdere inrichting van ons huis en mocht ik dan nog iets ongelovelijk leuks meemaken... plaats ik vanavond een nieuw bericht :)
3 opmerkingen:
Voor mijn nieuwe huis zit ik een beetje op internet te kijken naar tv/internet en bellen en nu zeg jij dat digitenne goedkoper is, hoe dan? Hoe internet jij? Ook via kpn? Alvast bedankt voor de info ;)
Ik zeg maar 1 ding: Cuba
Voor Anke: zie je blog
Voor Eef: Cuba volgend jaar goed?
Een reactie posten