dinsdag 15 april 2008

Feest!

Afgelopen zaterdag was het dan zover: het vrijgezellenfeest van mijn vriendinnetje Ellen. Met z'n allen verzamelt bij het huis van haar ouders waar we een high tea hadden, daarna gingen we naar Ladies Sport voor een lesje buikdansen. Daar komt dus best nog wat bij kijken!! We kregen een intensieve les die bijna twee uur duurde, zie foto's






Moe maar voldaan (we hebben een hele dans geleerd!!!) ff bijkomen met een kopje koffie:












Rond half 6 gingen we naar de Twee Wezen, waar we een buffet kregen en.... cocktails!!! Heerlijk! De rest van de avond hebben we ons (onvoorstelbaar, maar waar) uitstekend vermaakt met de karaoke. Aangezien ik de enige ben die in Amsterdam woont, was ik de pineut bij elk Amsterdams liedje (de helft kende ik niet eens!!)

















En toen onze (prive) barkeeper het geschreeuw (pardon,mooie zang ;)) zat was, zijn we richting de kroeg vertrokken











Volgende dag verschrikkelijke spierpijn (echt, bij buikdansen gebruik je spieren waar je het bestaan niet van wist), stem kwijt (krijg je als je niet kan zingen) en een lichte kater. Maar... ik had het er allemaal voor over!! Na zo'n geslaagd feest kan de bruiloft natuurlijk alleen maar slagen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the GPS, I hope you enjoy. The address is http://gps-brasil.blogspot.com. A hug.