donderdag 24 juli 2008

De drie W's

Weekend

De twee dagen in Hengelo waren erg gezellig, op de tandarts na dan.. Die vond het zooo leuk om mij weer eens te zien, dat ik over een maand terug mag komen. Blijkbaar mis ik 1 vulling en kan ik ook nog steeds gaatjes krijgen (ik dacht dat ik alle kiezen onderhand wel gevuld had :S)
Ik ben weer op de hoogte van alle nieuwtjes en roddels en weet dus ook sinds eergisteren dat ik er nog een neefje bij krijg! Heel stiekem had ik gehoopt dat het deze keer een meisje zou worden, maar ach.. nog een jongen erbij is ook leuk!!! Kan ik wat gerichter te werk gaan met de kraamcadeautjes!

Werk

Wat mijn werk betreft, ik vind neurologie nog steeds een best leuke en interesante afdeling, maar gisteren was voor mij toch echt het toppunt! Ik ben voor de tweede keer door een patient aangevallen!! Het moet toch niet gekker worden.. Gelukkig kwam ik er met wat krassen op mijn arm vanaf, doordat ik een grote stoel tussen ons in kon zetten. Alles leuk en aardig, maar ik ben nu alleen nog maar meer aan vakantie toe!!!

Weer

Vandaag lijkt het voor het eerst weer zomer, dus ik pak zometeen m'n fiets, lekker richting de Cuijp voor verse vis en wat andere prulletjes. Morgen ben ik zowaar ook nog vrij (in mijn agenda staat dat ik moet werken, maar ik spreek een dagje vrij natuurlijk niet tegen!) en ga ik lekker met een vriendinnetje op een bootje door de grachten varen...

Geen opmerkingen: