Daarna hebben de mannen heerlijk gekookt voor ons, vooraf een salade van rucola, plakjes meloen, seranoham en een dressing van olie, balsamico en kappertjes... heerlijk! Hoofdgerecht was tagliatelle met pesto,kip,champignons en courgette. Lekker wijntje erbij, het was net alsof we in een restaurant waren!!
Maandag vertrek ik per trein richting Hengelo, even weer socializen. En de voornaamste reden voor het bezoek is de tandarts op dinsdag, bbrrr!! Waarom geen tandarts zoeken in Amsterdam? Ik kan niet zeggen dat ik in Hengelo de beste tandarts heb.. Ook niet dat hij de alleraardigste is (zo'n beetje elke kies is wel gevuld en 1 van de laatste keren moest ik zelfs een wortelkanaalbehandeling ondergaan), maar ik hoef maar een keer per jaar en om daarvoor nou een geschikte tandarts in Amsterdam te zoeken... Nu weet ik dat mijn tandarts het al ongeveer twee jaar op mijn laatste twee verstandskiezen gemunt heeft, dus het zal mij benieuwen wat hij ditmaal van plan is. Wordt misschien wel een terugreis met bolle wang..
Ik heb hier nog niks verteld over onze vakantieplannen van dit jaar. Het is iets minder indrukwekkend dan vorig jaar, maar desalniettemin wel ontzettend leuk! Over ongeveer een maand vertrekken wij (dit maal vanaf Schiphol, wel zo makkelijk) richting Griekenland, Lefkas. De zeilboot van Bram zijn ouders ligt daar op dit moment namelijk. Wij mogen eerst een week met z'n tweetjes genieten van de boot en het eiland, niet dat we gaan zeilen want, nou ja, niet erg verstandig met 1 ervaren zeiler en 1 kluns :) En de tweede week komen Bram z'n ouders ook. Dan gaan we dus wel zeilen en zullen we veel van het Griekse schoon te zien krijgen. Twee weekjes Griekse zon en daarna ga ik uitgerust en hopelijk bruin gebakken mijn vierde en laatste jaar van mijn opleiding in!
Plaag: Hadden we vorig jaar een lieveheersbeestjesplaag, dit jaar lijkt het wel of we last hebben van een wespenplaag! Ik snap werkelijk niet wat dit huis heeft.. misschien stroop tussen het plafond? Ik heb de afgelopen week al tenminste 4 wespen naar buiten begeleid, 1 dode op de vensterbank gevonden en twee in een glas (bijna leeg) limonade. Oh en 1 uit m'n haar moeten vissen!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten