Begin augustus waren we uitgenodigt bij Maarten, Micheline en Stijn in Apeldoorn voor een BBQ. Aangezien wij geen tuin en zelfs geen (geschikt) balkon hebben om te BBQ-en, namen wij deze uitnodiging maar al te graag aan. Bij deze nog wat fotootjes van Bram met Stijn (wie heeft het meest plezier van de twee?) en de BBQ hapjes
Geen opmerkingen:
Een reactie posten