Zaterdag zijn we weer eens richting Hengelo vertrokken. 's Avonds hadden we een feestje van Erik en Raquel, erg gezellig en oude bekenden weer gesproken. We waren van plan het niet te laat te maken, maar het is toch weer 3 uur geworden. Bram is zondag weer terug naar Amsterdam gereden en ik ben nog tot en met woensdag gebleven. Mijn voornaamste reden hiervoor was de tandarts, maar... die heb ik maandag toch maar afgebeld. Herinneringen aan de twee laatste bezoekjes kwamen steeds vaker naar voren en ik had geen zin om het risico te lopen op herhaling daarvan. Zeker niet met het oog op zaterdag, onze vakantie. De kapper heb ik wel door laten gaan, daar hoef ik tenslotte geen pijn voor te lijden!


Vandaag en morgen zijn onze rommeldagen, nog even overal naar toe om dingetjes te kopen, huis schoonmaken en kleren wassen. We zijn op de helft, dus dat gaat vast goed komen. Zaterdag vertrekken we al errug vroeg, tegen half 6 vliegen we, wat op zich ook wel weer lekker is omdat we dan in de Griekse zon kunnen ontbijten!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten