vrijdag 25 december 2009

Oudtshoorn

Wilderness was erg mooi, de loctie voornamelijk. Overdag hadden we een kort weerzien met Peter en Leonie (vrienden van Maarten en Micheline) op het strand. 's Avonds gingen we met z'n tweetjes uit eten, maar dat eten was werkelijk niet te nassen (eten). Vis die te taai was om weg te krijgen! Toetje hebben we dus maar bij de buren gehaald! De volgende dag (eerste kerstdag) zijn we wederom op het strand begonnen, even lekker bakken en daarna de auto in naar Oudtshoorn. Gelukkig maar 50 km rijden, dus we waren er zo. In de auto nog even snel het adres opzoeken en wat bleek: we hadden de avond ervoor al in moeten checken...oeps.. Wij balen, want de Zeekoe is erg mooi! Maar gelukkig deed onze gastvrouw niet moeilijk, ze was eerder ongerust over ons (misschien hadden we wel een ongeluk gehad!)
Vanavond gaan we hier in het stadje uit eten met Maria (zus Maarten), Tonko en Ilja, ben benieuwd wat voor kerstmaal we krijgen! Wel erg apart, kerst vieren in de hete zon!!

De Zeekoe

Geen opmerkingen: