Daarna doorgereden naar het walhalla voor surfers: Jeffrey's Bay. Alleen maar surfwinkels als Billabong en Rip curl en overal surfers. De golven schijnen 's ochtends en 's avonds het hoogst te zijn dus dat moeten we nog zien.
We hebben nog niet in de zee gezwommen (ik vind het water eigenlijk nog wat te koud, ben de zee van Thailand gewend en die was heerlijk warm), maar misschien dat we morgen een poging wagen. Niet te ver de zee in, i.v.m. de White Shark die hier ook rond dobbert...
Bram en Tonko hebben in Jeffrey's Bay nog een lesje golfsurven gehad, zie foto's:
Verder is het verbazingwekkend dat wij (Bram en ik) nog helemaal niet zo veel wilde dieren gezien hebben. Overal word je gewaarschuwd voor Baboons.. geen 1 he.. Maar goed, we hebben straks nog een ritje binnenland te goed (richting Johannesburg), wie weet wat we daar nog tegen zullen komen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten