zondag 7 juni 2009

Al 5 kilo!

En ja hoor, het gaat maar door. Deze week twee nachtdiensten gehad en ik was toch wel een beetje bang dat het mis zou gaan. De tweede nacht stond er een verassing van een patient in de teampost: twee grote potten met nootjes en twee met snoep en chocolade..aaaaaaarrgg.. Maar ik heb de verleiding weerstaan. Vandaag gewogen en het resultaat: ik ben in totaal al 5 kilo af gevallen!!! Het gaat dus erg goed, ik zit al op de helft en dat na twee weken!! Morgen start ik dus vol goede moed aan mijn derde week.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed zo; begint er echt op te lijken. Gr. Hans.

Miriam zei

Jazeker, wordt nog wel wat!! ;)