zondag 21 juni 2009

Maatje 36 :)

Vier weken verder en het gaat nog steeds goed!! Vandaag met mijn moeder geshopt en nieuwe kleren gekocht. Dan pas zie je waar je het allemaal voor doet! Groot nieuws: ik pas weer in maatje 36!!!! Voor het eerst in tien jaar en ik ben er echt enorm blij mee!!! Eindelijk kan ik eens leuke kleren kopen en me niet zorgen maken of het wel kan (met alle vetrolletjes haha)Ik ben alleen, helaas, nog niet geslaagd voor iets leuks op mijn witte broek die ik aanstaande dinsdag bij mijn diplomering wil dragen, maar ik heb nog even de tijd. Ik heb me de afgelopen dagen stiekem tussendoor gewogen, er is nog niet veel meer van af, maar ik heb de tijd. De eerste kilo's gingen er natuurlijk ook wel erg snel af. Ik ga lekker door tot ik mijn doel bereikt heb!

Geen opmerkingen: