Foto, tijdje geleden gemaakt op het plein van het ROC. (foto van een foto)
Nogmaals een foto van een foto.
Schoonmoeder, Bram en moeder
We zijn er klaar voor!!
Zuster Miriam
Nu dan echt officieel: ik ben vanaf vandaag verpleegkundige!!! Leuke diplomering gehad, zelfs nog een kleine (echt kleine) speech gehouden en mooie bloemen gekregen. Wat alleen tegenviel was de opkomst van collega's, zal wel weer druk zijn geweest op de afdeling.
Deze week heb ik nog twee diensten in het Flevo en dan: per 1 juli naar de VU!
Het tekenen van het diploma
Mijn moeder spelt mijn speltje op
Ik hou een erg korte speech, om onze mentor te bedanken voor het afgelopen jaar.
Nog even een borrel op school en dan snel weg daar!
Foto's bij Flevoziekenhuis:
Flevoziekenhuis, ingang spoed
Met moeders wachten in de hal
Met klasgenoot en collega Jacqueline
Met klasgenoot en medeleerlingenraadcollega Melissa
Nog een keer met Melissa
Borrel in het Flevo
Sonja-update
Deze week een beetje blijven hangen, maar dat geeft niks. Ik heb de tijd en de eerste weken ging het er ook wel erg snel af. Daarnaast heb ik gisteren een beetje gezondigd met een Dame Blanche... Ik ging voor de laatste keer uit eten met mijn klas en ja, dan hoort een toetje er echt gewoon bij. Ik moest het wel direct ontgelden: mijn darmen zijn het kennelijk nu al niet meer gewend!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten