woensdag 21 november 2007

Foto's Phi Phi Islands

Bij deze voor de liefhebber: nog enkele foto's



Strandje op Phi Phi



Bram & Mir in het Bayview Resort



Het ziekenhuis van Phi Phi Island waar we een paar uurtjes hebben doorgebracht dankzij een Gastro-enteritis (volgens de dokter was het Salmonella) die bij Bram werd geconstateerd. Even een infuus erin en wat medicijnen mee en hij is weer de oude (gelukkig maar, want morgen vliegen we weer naar huis!!)

Geen opmerkingen: