
Strandje op Phi Phi

Bram & Mir in het Bayview Resort

Het ziekenhuis van Phi Phi Island waar we een paar uurtjes hebben doorgebracht dankzij een Gastro-enteritis (volgens de dokter was het Salmonella) die bij Bram werd geconstateerd. Even een infuus erin en wat medicijnen mee en hij is weer de oude (gelukkig maar, want morgen vliegen we weer naar huis!!)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten