Een uurtje vliegen en je komt in een waar paradijs, Krabi. Eerst met een shuttle-bus naar Krabi en daarna via de longtailboot naar onze bestemming (in the middle of nowhere) Private Diamond resort. Ons hotel bestond uit een bungalow heeeeeeel erg hoog (allerlei trappen en paden in het donker, best eng) met uitzicht op een cliff en zee. Hier ontmoetten we ons eerste huisdiertje: Gekko. Vandaag hebben we lekker gerelaxed op het strand en ben ik (Miriam) meteen onwijs verbrand, na mezelf wel ingesmeerd te hebben (Riet!!)
Zojuist hebben we een goeie deal gesloten met het plaatselijke reisbureau. Morgenochtend worden we door een boot opgepikt richting Kho Phi Phi, 1 van de mooiste eilanden van de wereld. Hier ligt het eiland waar een James Bond film (vraag niet welke) is opgenomen en uiteraard The Beach. Daar blijven we sowieso drie dagen. Ook de vlucht naar Bangkok hebben we al geregeld (ik raak bijna verslaafd aan vliegen zou je denken..)
Morgen zullen we ook (als we tijd hebben) wat fotootjes plaatsen, zodat jullie nog jaloerserder zullen worden. Tot de volgende keer maar weer!
3 opmerkingen:
Niet nodig, ben zo al jaloers genoeg. Gr. Hans
Hey mir,
Zo te lezen al lekker veel gezien.
Nu heerlijk relaxen en geniet ervan!
groetjes Ellen
Ja zeker al veel gezien!!! Alleen niet de Tiger-tempel: dus dat wordt volgend jaar terug komen denk ik hahaha!!
Een reactie posten