maandag 9 februari 2009
Duim update 2
Vanmorgen moest ik me melden bij de gipskamer om het gips er af te halen. Ik heb het hele weekend zitten nadenken over welke kleur ik zou nemen en was er eigenlijk nog niet helemaal over uit, roze of donkerblauw. Lekker opvallend of bijpassend bij mijn kleren... Moeilijk, moeilijk. De gipsmeester verwijderde mijn gips en bekeek mijn duim. Bijna weer dezelfde afmetingen als mijn andere duim, echter nog wel blauw en een beetje pijnlijk. Ik moest eerst maar even bij de chirurg langs om mijn duim te laten herbeoordelen. Zo gezegd, zo gedaan. Er werd even naar gekeken en er werd een vergelijking gemaakt met een aap (verschil tussen de mens en een aap; mens kan met zijn duim wel zijn pink aanraken en een aap niet. En bedankt voor het compliment, want dat kan ik dus ook nog niet!!) En hij besloot dat het beter zou zijn om er geen gips om te doen en gewoon af en toe mijn hand in lauwwarm water houden om te oefenen. Joehoeeee!!! Niks geen gips meer, zat ik me al voor te bereiden op nog eens 3 weken met zo'n klomp rondlopen! De komende twee weken werk ik nog wel op therapeutische basis, wat inhoudt dat ik klusjes mag doen. So far so good!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten