Al een tijdje niks over ons huis hier, terwijl we wel bezige bijtjes waren. Zo had Bram inene genoeg van ons douchegordijn. Er moest en zou wat voor te vinden zijn. Maar onze douchebak is (uiteraard) geen standaard bak. Hij zit min of meer in de muur gebouwd. Dus geen plek voor een kant en klare douchewand. Dan maar op onze eigen manier. Ik was op een zaterdag aan het werk en toen ik thuis kwam stond er een muurtje in de badkamer. Het begin was daar, nu de rest nog. Op dit moment is het muurtje mooi betegeld en nu is het nog wachten op onze glazen douchedeur.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten