dinsdag 10 februari 2009

School-update

Nu we toch bezig zijn met updates...dan ook maar 1 over mijn opleiding. Ik heb vandaag mijn scriptie afgerond, af laten drukken door Bram en in laten binden, ook door Bram. Morgen ga ik 'm inleveren en dan maar afwachten.
Eind deze maand zal ik een klinische les geven over de stomazorg en ik zal een klinische les moeten geven over mijn scriptie, drie keer: 1 keer op de afdeling, 1 keer in het auditorium van het ziekenhuis en 1 keer op school. En als laatste moet ik een minisymposium gaan geven over de Platzbauch (complicatie bij buikwonden) Dan is het wachten tot 23 juni, de dag van de diplomering.

Ook ben ik al druk bezig met mijn 'toekomstplannen'. Elke week krijg ik een vacaturemail van de VU en vorige week stond er, voor mij, een erg interessante tussen. Een opleidingplek voor SEH (SpoedEisendeHulp) verpleegkundige! De opleiding duurt 18 maand en is te volgen aan de Amstel Academie. Tijdens deze opleiding wordt er gewerkt op de SEH en zullen er tussentijdse stages zijn op: IC, OK en de Ambulance. De SEH heeft mij vanaf de dag dat ik met de opleiding verpleegkunde begon al geboeid en dus is dit mijn kans!

Ik heb afgelopen weekend mijn sollicitatie brief gemaild en gisteren kreeg ik een bevestigingsmail. Ergens deze week of volgende week zal ik een reactie krijgen en hopelijk word ik dan uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Duimen maar!!!

Geen opmerkingen: