Vandaag moest ik even langs op mijn werk (voor mijn scriptie) en besloot ik toch even voor de zekerheid naar mijn duim te laten kijken. Er zijn foto's gemaakt en de uitslag: de pees tussen duim en wijsvinger is beschadigt en mijn gehele onderarm zit voor 4 weken in het gips. Ik had dus verwacht dat ie gewoon gekneusd was en ingetaped zou worden, dus dit is wel ff een tegenvaller. Maar goed, laat ik het maar van de zonnige kant bekijken, van tevoren dacht ik dat ik al mijn botten zou breken!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten